Witaj! \ Hello!

Witaj!

Zapraszam do mojego miejsca, gdzie dzielę się tym co tworzę, co mnie pasjonuje i inspiruje. Czuj się swobodnie i zaczerpnij ile chcesz. Zostaw ślad po sobie, komentuj, to będę mogła również odwiedzić Ciebie.

Welcome to my place where I share what I make, what fascinates and inspires me. Feel freely and take as much as you want. Leave a trace behind, comment, that I'll also be able to visit you.


środa, 6 listopada 2013

Edgar :)

Witajcie:)

Dokończyłam jesiennego pana Mysza i nazwałam Edgarem.







Niedługo pokażę dwie Tildy, zostało mi jeszcze tylko doszyć skrzydełka i zaczynam myśleć nad zimowymi projektami, trzeba misiom podziergać trochę czapek i szaliczków :)

pozdrawiam ciepło:) i przepraszam że tak rzadko was odwiedzam.. ale ciągle coś jest do zrobienia.

Rita

4 komentarze:

  1. Edgar jest genialny !!! jakie ma słodkie spodenki i kapelusz ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Edgar jesteś przesłodki.Wyściskaj, go ode mnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Edgar jest super! Jakie świetne szczegóły! No i te portki! Bajer!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dobre słowo :)