Witaj! \ Hello!

Witaj!

Zapraszam do mojego miejsca, gdzie dzielę się tym co tworzę, co mnie pasjonuje i inspiruje. Czuj się swobodnie i zaczerpnij ile chcesz. Zostaw ślad po sobie, komentuj, to będę mogła również odwiedzić Ciebie.

Welcome to my place where I share what I make, what fascinates and inspires me. Feel freely and take as much as you want. Leave a trace behind, comment, that I'll also be able to visit you.


czwartek, 17 marca 2011

W kolorach - wiosennie:)

Jestem padnięta, więc wpadam tylko na chwilę:) Oto co powstało u mnie nie dawno:




I zielony, w rzeczywistości ten materiał z którego zrobione są zielone koraliki marszczone jest intensywniejszy i bardziej żywy. Ale na zdjęciu to średnio widać.



Na razie oba są dostępne u mnie:) Nie wstawiłam do galerii, bo postanowiłam jeden sobie zostawić - myślałam na początku o zielonym, ale jednak nie mogę się zdecydować który..:)

Bym zapominała, o naszyjniku, który był na specjalne zamówienie dla Kasi, która zagląda do mnie i której słowa mnie motywują. W niepewności wręczałam osobiście, ale się spodobał:) Niestety zdjęcia brak - mogę tylko pokazać robocze, w efekcie końcowym były jeszcze dodane ciemno fioletowe filcowe korale. Niestety ale muszę zdac sie na Wasza wyobraźnię:)



Dziękuje za każde odwiedziny, sa dla mnie bardzo cenne. Pozdrawiam wiosennie:)

Rita

9 komentarzy:

  1. Śliczne są...mój Synek powiedział by że bardzo...misiowe...No i w końcu jesteś.Buziaki.j.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne, ale najbardziej do gustu przypadł mi ten pierwszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korale iście wiosenne. Bardzo mi się podobają;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne!! Mi też najbardziej podoba się pierwszy, ale to ze względu na kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjniczki sa piekne a zwlaszcza ten pierwszy.Sliczna robotka-Cieplutko pozdrawiam-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne naszyjniki,najbardziej podoba mi się drugi,ale ja lubię kolor zielony :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj jakie cuda! Miłością zapałałam do pierwszego! Taki energetyczny :)Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne cuda stworzyłaś! pierwszym zachwycam się najbardziej:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zielone mnie powaliły , są magiczne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dobre słowo :)