Witaj! \ Hello!

Witaj!

Zapraszam do mojego miejsca, gdzie dzielę się tym co tworzę, co mnie pasjonuje i inspiruje. Czuj się swobodnie i zaczerpnij ile chcesz. Zostaw ślad po sobie, komentuj, to będę mogła również odwiedzić Ciebie.

Welcome to my place where I share what I make, what fascinates and inspires me. Feel freely and take as much as you want. Leave a trace behind, comment, that I'll also be able to visit you.


sobota, 22 stycznia 2011

Taki temat;)

Witam was starsza o rok;)  i z tego ale tez kilku innych powodów/okazji może uda mi się w niedługim czasie wyprawić pierwsze candy:) ale na razie ciii...;) tymczasem dokończyłam zaczęte "zamierzchłych" czasach korale, wreszcie powstało coś dłuższego i też poczyniłam pierwszą próbę sfilcowania kwiatków. Zrobiłam "to" na mokro:) Do igieł jeszcze mi daleko. Zmieniając w czyn męskie uwagi/spostrzeżenia dodałam do kwiatków trochę kontrastu, ja osobiście wole robić rzeczy w różnych odcieniach tego samego koloru ale faktycznie to bywa trochę mdłe. Myślę, że wyszły nawet nawet, co wy na to?:)





Kto chce już wiosnę ręka do góry!;) ja podnoszę dwie:) eh na razie nic z tego, ale ja wam życzę słonecznego tygodnia! I wiosennej radości w sercu:) a co!:)

8 komentarzy:

  1. Czy ja dobrze wywnioskowałam ,że miałaś urodzinki?
    Jeżeli tak To Wszystkiego Najlepszego z okazji 18 stych urodzin ;))
    i Wielu fantastycznych pomysłów ;*
    Co do korali to dla mnie bomba.Bardzo mi się podobają te Twoje dłubaninki ;))

    ps.też chce już wiosnę ,zieloną trawke kwitnące jabłonie itd itd ale na razie trzeba zacisnąć zęby i jakoś przetrwać do wiosny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego naj:)
    Koraliki są rewelacyjne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to już moje kolejne 18ste urodzinki;) dziekuję:))Ciesze się,że korale się Wam podobają:D wysyłam buziaki:*

    PS.a tak w szczerości to jestem stara jak świat;),mam 23.

    OdpowiedzUsuń
  4. Korale są fantastyczne:)

    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przebiegłam po całym blogu, bo jestem u Ciebie po raz pierwszy. Najbardziej podobają mi się kule pakunki (nie wiem jak je nazywasz), świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj!!!! No mi tez sie on baaardzo podobają!!!!Wogóle wszystkie twoje pracki mają w sobie coś i przyciągaja uwagę!!!Będe do Ciebie na pewno zagladać!!!pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością obejrzałam Twojego bloga i muszę powiedzieć,że cudne rzeczy robisz !
    Naszyjniki są rewelacyjne :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj :) Swietny blog i inspirujace prace :) wyczytałam, ze wymieniasz sie np. za włóczkę :) napisz jesli jestes zainteresowana :) pozdrawiam Ewa clara@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dobre słowo :)