Witaj! \ Hello!

Witaj!

Zapraszam do mojego miejsca, gdzie dzielę się tym co tworzę, co mnie pasjonuje i inspiruje. Czuj się swobodnie i zaczerpnij ile chcesz. Zostaw ślad po sobie, komentuj, to będę mogła również odwiedzić Ciebie.

Welcome to my place where I share what I make, what fascinates and inspires me. Feel freely and take as much as you want. Leave a trace behind, comment, that I'll also be able to visit you.


wtorek, 28 grudnia 2010

Poświateczne dzierganie:)

Witajcie!
Mam nadzieję że wszystkie świąteczne życzenia się Wam spełniły :)? ja dziękuje za każde, za spełnione i jeszcze niespełnione;)
A tymczasem skoro jest trochę wolnego to sobie dłubię swoje różności. Mam dużo pomysłów - na szczęście, ale nie jestem sprinterem - niestety.. więc wszystko robię, że tak powiem, w swoim tempie:) pewnie inni powiedzieliby ze po prostu wolno. Trudno, powiem tylko że dobrze mi być sobą:) chociaż nie zawsze jest łatwo. Ciekawa jestem co o tym myślicie? Ja robię po swojemu i to mnie cieszy:) dzielę się tym co wydziergałam, bo mi mocno w krew weszło:)








 jeżeli któraś z Was chciałaby cieplutka bransoletkę z wielką chęcią przyjmę zamówienie:) Koszt to 15 zł + przesyłka (4 zł) a z równie wielką chęcią:) się wymienię za inną biżuterię lub jakiś ręczny wytwór;) czy jakieś pasmanteryjne rzeczy.
długość takiej bransoletki to 21 cm a szerokość 3,5 cm. Jutro jeszcze wrzucę dostępne kolory. Robię na razie z zapasów, ale chyba rzucę się na jakiś nowy kolor:)
Ciepło pozdrawiam Zaglądających:) dziękuje za komentarze w poprzednich postach:*

Rita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za dobre słowo :)