Witaj! \ Hello!

Witaj!

Zapraszam do mojego miejsca, gdzie dzielę się tym co tworzę, co mnie pasjonuje i inspiruje. Czuj się swobodnie i zaczerpnij ile chcesz. Zostaw ślad po sobie, komentuj, to będę mogła również odwiedzić Ciebie.

Welcome to my place where I share what I make, what fascinates and inspires me. Feel freely and take as much as you want. Leave a trace behind, comment, that I'll also be able to visit you.


środa, 29 grudnia 2010

Jak zrobić materiałowe korale?:)

Dzisiaj zapraszam na mały poradnik tzw. tutorial pt. jak zrobić takie oto blado-czerwone materiałowe korale:


Po pierwsze potrzebujemy takich "przyborów i narzędzi":


wata (zwykła taka z apteki), kawałek koronki, ozdobny guziczek, igła, nici oraz materiał w fajnym kolorze z którego wycinamy dłuuugi prostokątny kawałek (na zdjęciu zgięty w pół) i zszywamy tak żeby utworzył rękaw, wywracamy go na prawa stronę.
Szerokość naszego rękawa dobieramy w zależności od tego jak duże chcemy mieć korale.


Następnie formujemy z waty jak najbardziej zbliżone do siebie masą kulki. Rękaw zawiązujemy na supeł (zostawiamy wolego materiału ok.3 cm przy końcu) wciskamy kulkę waty do wnętrza, formujemy koralik i ściskamy go zawiązując kolejny supeł na rękawie.


gdy już wykorzystamy cały nasz rękaw, z tego samego materiału wycinamy wąskie paski na sznurek do zawiązania korali, możemy też użyć wstążki w pasującym kolorze.



Dalej drogie artystki i artyści:) przyszywamy sznureczki do końców korali tuż za supełkiem, trzeba to tak sprytnie zrobić, żeby było jak najładniej:)



Potem pozostaje nam do zrobienia tylko kokardka z guziczkiem...



 ...i gotowe:)

Wybaczcie, ze zdjęcia są trochę ciemne,robiłam co mogłam. Mam nadzieję, że się przyda i spróbujecie swoich sił:) i  jak stworzycie jakieś piękne korale to się pochwalcie, mam małą prośbę o link do tego tutorialu przy waszym dziele:)

Na zakończenie wstawiam kolory włóczek dla chętnych do zamówienia zimowej bransoletki. Na razie tylko tyle, jak dogrzebię się jeszcze do reszty zapasów to wrzucę:)




Pozdrawiam ciepło!:)

Rita

9 komentarzy:

  1. Super kursik.Pozwolę sobie z niego skorzystać.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł :) i cieszę się że moja kartka przypadła Ci do gustu .. lubię wyjątkową prostotę ;] dziękuję za wpis i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no wiedziałam ze tak sie to robi ale w zyciu nie pomyslałam zeby do srodka dac kulki waty.Ciekawy pomysł kiedyś pewnie wypróbuję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Magda, te kulki waty to tak trochę z oszczędności;) ale tez można wybrać samemu rozmiar i korale są lekkie:)
    Pozdrawiam komentujących:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. @czarnaorchidea: Hmm, myśle, że to kiepski sposób na dawanie 'dobrych" rad, odważne słowa, może w takim razie dowiem się kim jesteś? Skoro tak oceniasz mnie i bliska mi osobę?

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny tutorialik:) kiedys wypróbuje sama

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kursik:)
    Wypróbowałam i zmodyfikowałam dla własnych potrzeb:)
    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/2011/05/wymianka-z-okazji-dnia-dziecka-u-ecili.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dobre słowo :)