Witaj! \ Hello!

Witaj!

Zapraszam do mojego miejsca, gdzie dzielę się tym co tworzę, co mnie pasjonuje i inspiruje. Czuj się swobodnie i zaczerpnij ile chcesz. Zostaw ślad po sobie, komentuj, to będę mogła również odwiedzić Ciebie.

Welcome to my place where I share what I make, what fascinates and inspires me. Feel freely and take as much as you want. Leave a trace behind, comment, that I'll also be able to visit you.


poniedziałek, 25 lipca 2011

Morze, wyróżnienie i kot w sweterku:)

Jeszcze kilka dni temu podziwiałam takie widoki:








Wszystkie zdjęcia są z Juraty na płw. Helskim. I mimo pogody w kratkę, był to wspaniały czas. Nie przez otoczenie i piekne miejsce ale przede wszystkim bycie razem. Taki czas który chciałoby sie jak najbardziej przełożyc na codzienność, aby ona nim nasiąknęła i stała się własnie taka, nie wiem nawet jak to okreslić, eh... :)

Teraz po powrocie niestety trzeba pozałatwiać trochę spraw, mam wiele pomysłów na robótki, niestety ciężko mi się dobrze zorganizować. Jakoś jedynie udało mi się dokonczyc kota szydełkowego. Zobaczyłam podobnego kiedys w internecie i bardzo mi sie spodobał, teraz mam własnego - kota w sweterku :)



Mam wyrzuty, ze nie odwiedzałam ostatnio waszych blogów, teraz już się poprawiam:) Jak wróciłam czekała mnie bardzo miła niespodzianka, dostałam wyróżnienie:)) Więc teraz tym bardziej musze trzymać poziom;)

Dostałam wyróżnienie od Ani, Piwi, Dari oraz od Karli :)) Dziękuję dziewczyny, czuję się zaszczycona i bardzo miło:)

Teraz 7 faktów o mnie:

 1. Mam 23 lata.
 2. Niedawno skonczyłam studia licencjackie na kierunku - biologia, na SGGW.
 3. Bardzo lubie spiewac chociaz nie potrafię:)
 4. Mogłabym całymi dniami szydełkowac, szyć, rysować i robic inne robótki.
 5. Bardzo lubię gotowac i jeśc.
 6. Mam dwa stare kocury spiochy.
 7. Jestem osoba wierzącą, katoliczką i jestem z tego dumna.

Ciężko podac mi 16 blogów do wyróżnienia.. Dlatego zrobię troche po swojemu i wypiszę osoby prowadzące blogi, których prace, klimat, przemyslenia, mnie urzekają, inspirują i które podziwiam. Wiem, że niektóre z nich juz dostały to wyróżnienie. Są to: Ela - Czary mary z materiału, Halinka - Trolles verden, Ela - Zdolność tworzenia, Julia - Moje powstawanie, Pomidorra - Zaszufladkowana, Malutka, Coraline, Atteo, Magaro-Art, Ewelina - bizuteria Pendeloque, Aniołek - Dom za koncem świata, Piwi, Hania - Tygrysie Oko, Ania Jura, Atteo, Daria - Moje Majdawel. Wybaczcie jezeli o kimś przypadkowo zapomniałam.

Pozdrawiam serdecznie:))

Rita

8 komentarzy:

  1. Kot jest świetny!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne widoki ,kotek super ,a ze śpiewaniem mam tak samo ;)
    Pozdrawiam i dziękuję za wyróżnienie ,bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...i z tego zdziwienia zapomniałam powiedzieć, że kot w sweterku jest rewelacyjny. Że już nie wspomnę o lalach z wymianki z poprzedniego posta!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kot jest świetnisty:) Basiu,dziękuję za dobre słowo i wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za wyróżnienie:0
    7 rzeczy o mnie u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kot niesamowity i niezwykle pomysłowy.
    Dzięki za wyróżnienie i przepraszam, że nie zauważyłam.
    Ostatnio mam tak mało czasu, że tylko pobieżnie czytam wszystkie wiadomości.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dobre słowo :)