Witaj! \ Hello!

Witaj!

Zapraszam do mojego miejsca, gdzie dzielę się tym co tworzę, co mnie pasjonuje i inspiruje. Czuj się swobodnie i zaczerpnij ile chcesz. Zostaw ślad po sobie, komentuj, to będę mogła również odwiedzić Ciebie.

Welcome to my place where I share what I make, what fascinates and inspires me. Feel freely and take as much as you want. Leave a trace behind, comment, that I'll also be able to visit you.


czwartek, 16 czerwca 2011

Maja i zabieganie:)

Dziewczyny wreszcie jestem:) wbrew pozorom żyję i nie lenię się:) Jestem zabiegana w zwiazku z sesja i pisaniem pracy lic. Po za tym niestety miałam przymusowy urlop od komputera - niestety alestary, wiekowy komputer kaput. Ale teraz moge pisac do Was z nowego notebooka:)) bardzo sie cieszę i dziekuję że zapisujecie sie na wymiankę, juz niedługo losowanie par:) Cały czas jeszcze można się zapisać, klikajcie tu.
a teraz moje ostatnie wypocinki: lala Maja. Wiem, że juz prawie wakacje, ale ona taka trochę szkolna, bo z plecaczkiem i kredka w ręce.



 Mój nowy pomysł - butki szyte:

 I moja pomocnica:))

 Pozdrawiam Was, buźki!!

10 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczna i urocza laleczka ,butki i plecaczek super ,ale najlepsza jest Twoja pomocnica ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest :) Podziwiam Cię za dokładność, wszystkie detale są takie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna Maja jest:-)
    Tez jestem 'zabiegana',ale jakos cudem znajduje troszke czasu na comments.
    -Pozdroweczka-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  4. Maja jest superaśna:) A pomocnica przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maja jest świetna. Buciki mnie rozczuliły po prostu - takie słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maja rewelacyjna! Twój kunszt jak zwykle mnie zachwyca :) Jakiej wysokości są twoje małe kobietki? Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry. No ja się na lalkach nie znam mi się bardziej podobają misie. Ale przychodzę dzisiaj skomentować tą wspaniałą kocicę pomocnicę która chyba nie za bardzo ma w głowie pomaganie. No naprawdę Bardzo mi się podoba Pani kotek.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku, jaka słodka! a buciki są urocze.
    moi koci pomocnicy tak słodko nie śpią, gdy coś tworzę. zawsze aktywnie uczestniczą, np. w zabieraniu kokardek (;
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna laleczka, uwielbiam te twoje stworzenia. Przypominają mi laleczki gałgankowe z dzieciństwa, które sobie robiłyśmy z koleżankami do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Maja ale ja i tak bardziej kocham twojego pomocnika:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dobre słowo :)