Witaj! \ Hello!

Witaj!

Zapraszam do mojego miejsca, gdzie dzielę się tym co tworzę, co mnie pasjonuje i inspiruje. Czuj się swobodnie i zaczerpnij ile chcesz. Zostaw ślad po sobie, komentuj, to będę mogła również odwiedzić Ciebie.

Welcome to my place where I share what I make, what fascinates and inspires me. Feel freely and take as much as you want. Leave a trace behind, comment, that I'll also be able to visit you.


środa, 22 grudnia 2010

Serducha

W inspiracji tym blogiem powstały takie oto serduszka:







Nie mogłam się doczekać żeby je pomalować i mam ochotę na więcej:) może są takie niepozorne ale myślę że jako wisior albo dodatek do prezentu są naprawdę fajne. Co myślicie?

5 komentarzy:

  1. Ja poproszę taki czerwony ze śnieżynką!!!! Jakie cudne!!! :))) Basiu, zaskakujesz mnie i zaskakujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam imienniczkę :D Piękne serducha i wogle fajeni tu u Ciebie . Pozwolisz , że sie rozgoszczę z kubkiem herbaty malinowej i ciastakmi światecznymi? Częstuj si e:D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciesze się z odwiedzin:D Delfinko miło mi Cie powitać,rozgość się w pełni:D Czujcie się jak u siebie:) Ja mam herbatke korzenną ale ciastka dopiero jutro się zrobią;)
    Sierku jeżeli byłaś grzeczna..;) serduszko już dla Ciebie rezerwuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. są świetne
    dziękuje za odwiedziny
    radosnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje za mile odwiedziny i wesolych Swiat jeszcze raz zycze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dobre słowo :)