Witaj! \ Hello!

Witaj!

Zapraszam do mojego miejsca, gdzie dzielę się tym co tworzę, co mnie pasjonuje i inspiruje. Czuj się swobodnie i zaczerpnij ile chcesz. Zostaw ślad po sobie, komentuj, to będę mogła również odwiedzić Ciebie.

Welcome to my place where I share what I make, what fascinates and inspires me. Feel freely and take as much as you want. Leave a trace behind, comment, that I'll also be able to visit you.


wtorek, 7 grudnia 2010

Kwiaty w zimie

Może pora niezbyt odpowiednia, ale znalazłam kolejny fajny materiał i powstał naszyjnik w kwiaty. Jak tylko ogarnę inne projekty i pomysły to na pewno zrobię z tego materiału jeszcze nie jedna wersję korali:)


A jak na razie ten można nabyć Tutaj

Jest jedna rzecz która sie nie pochwaliłam, a miałam taki zamiar. Konkretnie chodzi o wymianę w której brałam udział :] Zostałam zaczepiona na wizażu i co mnie bardzo ucieszyło - bo pewna osoba ( tak piszę tajemniczo;) ale rozumiecie) zapragnęła mieć cynamonowa świeczkę której zdjęcia tam umieściłam. Już dawno temu świeczka dotarła a została zapakowana tak:


a bez opakowania wygląda tak:


Dostałam w zamian dwa sznury korali które już wymyślam na jakie moje korale przetworzyć;) Niestety nie zrobiłam zdjęć, ale to nie umniejsza mojej wdzięczności;)

Następny post, niestety nie wiem czy w bliskiej czy dalekiej przyszłości, ale (jak wszystko wyjdzie;) będzie o inspirujących norweskich klimatach w codzienności i na pokazie Dolce & Gabbana 2010/2011
Zapraszam i pozdrawiam!:)

1 komentarz:

  1. Świeca super, pięknie zapakowana, aż szkoda rozpakować :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dobre słowo :)