Witaj! \ Hello!

Witaj!

Zapraszam do mojego miejsca, gdzie dzielę się tym co tworzę, co mnie pasjonuje i inspiruje. Czuj się swobodnie i zaczerpnij ile chcesz. Zostaw ślad po sobie, komentuj, to będę mogła również odwiedzić Ciebie.

Welcome to my place where I share what I make, what fascinates and inspires me. Feel freely and take as much as you want. Leave a trace behind, comment, that I'll also be able to visit you.


niedziela, 31 października 2010

Motylek, sesja zdjeciowa w jaskini

W moim domu jest jak w jaskini, nawet kiedy jest słońce - no chyba że letnie, to tutaj ono nie dochodzi. Żyje w tej ciemnicy i wcale się nie przyzwyczaiłam a dzisiaj musiałam zrobić kilka zdjęć i męczyłam się z tym aparatem. W sumie może bardziej on ze mną, bo nie za bardzo znam tajniki jego obsługi... ale nie robiłam zdjęć na funkcji auto, o nie. Aż tak źle ze mną (już) nie jest. W każdym razie starałam się z niego wykrzesać co się dało. Na razie na blogu tylko jeden - motylek broszka.

1 komentarz:

Dziękuję za dobre słowo :)