Witaj! \ Hello!

Witaj!

Zapraszam do mojego miejsca, gdzie dzielę się tym co tworzę, co mnie pasjonuje i inspiruje. Czuj się swobodnie i zaczerpnij ile chcesz. Zostaw ślad po sobie, komentuj, to będę mogła również odwiedzić Ciebie.

Welcome to my place where I share what I make, what fascinates and inspires me. Feel freely and take as much as you want. Leave a trace behind, comment, that I'll also be able to visit you.


czwartek, 12 sierpnia 2010

Misz - masz


Kiedyś zobaczyłam w internecie przepis na własnoręczne wykonanie świeczki, spróbowałam. A teraz próbuję po swojemu:)

Zielona para
Pomarańczowe o zapachu papai   
Morska z zatopionymi muszelkami

2 komentarze:

  1. Witam
    Czy te świece są zapachowe ?? jaki największy rozmiar w sensie obwód robisz ??
    Świetnie wyglądają
    Pozdrawiam
    Anna Grabowska
    Panorama LeSage

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Z tych świeczek tylko te pomarańczowe są zapachowe. Z reguły robię takie w rozmiarze 10 cm wysokości, obwód 20 cm. Mam tez formy na świece grubsze w obwodzie np. 25 cm, 30 cm ale wszystkie są raczej w podobnej wysokości ok.10 cm.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dobre słowo :)